با حضور رئیس جمهور صورت می گیرد؛

افتتاح بیش از ۲ هزار میلیارد تومان پروژه صنعت برق در کرمان

فردا با حضور رئیس جمهور، بیش از ۲ هزار میلیارد تومان پروژه صنعت برق در کرمان افتتاح می شود.

سفر آیت الله رییسی، به کرمان در روز جمعه ۹ تیر برکات زیادی برای حل بحران کم آبی و نیز توسعه زیرساخت‌های برق دارد که افتتاح صدها پروژه حوزه برق با اعتباری افزون بر ۲ هزار و ۲۵۵ میلیارد تومان از چشم روشنی‌های آن از سوب دولت سیزدهم برای مردم دیار کریمان به شمار می‌رود.

بیشترین پروژه‌های افتتاحی در حوزه برق منطقه‌ای کرمان قرار دارد که حدود ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای آن ها هزینه شده است و در حوزه شرکت‌های توزیع برق شمال و جنوب کرمان نیز ۳۳۵ میلیارد تومان پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

مهندس حميدرضا حبيبی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای کرمان گفت: ۵ طرح در شبکه فوق توزیع برق کرمان با مجموع اعتبار ۱۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال طی سفر رییس جمهور به کرمان افتتاح می‌شود.

او افزود: خط ۴۰۰ کیلو ولت بم به جیرفت به طول ۹۰ کیلومتر با اعتبار ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال و با هدف ایجاد ارتباط بین شبکه سراسری و شبکه جنوب شرق، بهبود ولتاژ منطقه و افزایش پایداری شبکه افتتاح می‌شود که این طرح به دلیل تکمیل رینگ ۴۰۰ کیلوولت جنوب شرق کشور، پروژه‌ای فرامنطقه‌ای به شمار می‌رود و استان‌های کرمان ، هرمزگان،  سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی را دربر می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای کرمان بیان داست: همچنین در این سفر، خط ۴۰۰ کیلوولت شاهماران ۲(خبر- rkhab)، به طول ۲۳ کیلومتر و ۵۰۰ متر با هدف انتقال توان و انرژی و برقراری رینگ ۴۰۰ کیلوولت منطقه شهرستان اُرزوئیه و شهر شاهماران به بهره برداری می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۰۹ تير ۱۴۰۲
افزایش سن بازنشستگی کارگران و گرفتن میانگین 5 سال آخر برای حقوق بازنشستگان کارگری و کاهش سهم بیمه دولت که باید به صندوق بدهد و جبران آن با افزایش سهم بیمه کارگر از طرح‌های برنامه 5 ساله هفتم توسعه هست.
Iran (Islamic Republic of)
..
۰۸:۵۹ ۰۹ تير ۱۴۰۲
جاده های استان کرمان را بهسازی کنید .

برای راه های مواصلاتی استان کرمان سرمایه گذاری کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۰۹ تير ۱۴۰۲
وعده های دروغ و ادعا و ...... بدبختی ما شده این که به یه عده حالی کنیم این کارها ضد اسلام و تشیعه و ظاهر افراد و مسئولینی که چنین کارهایی رو میکنن رو نگاه نکنن !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۴ ۰۹ تير ۱۴۰۲
این نمایش ها و اطوارها را بزار کنار و به داد اقتصاد مملکت برس مردم از گرانی ذله شدند جوانها داغونند افتتاح پروژه برق نیازی به حضور تو ندارد استاندار هم می تواند این کار را انجام بدهد!!
آخرین اخبار